Kejam, Anak Kucing Dijahit Telinga,Mata & Hidung - La iye Ker

Hot





Mac 03, 2017

Kejam, Anak Kucing Dijahit Telinga,Mata & Hidung

Kejam, Anak Kucing Dijahit Telinga,Mata & Hidung,!: Memang sungguh kejam siapa yang sanggup memperlakukan anak kucing sebegini. Anak kucing yang tak bersalah ni dijahit telinga, mata dan hidungnya oleh samseng jalan di Filipina pada 14 Februari yang lalu. Namun, nasib anak kucing ni baik apabila ditemukan oleh seorang wanita bernama Leonora Calamba, 41.

Kejam, Anak Kucing Dijahit Telinga,Mata & Hidung

Leonora mengambil July ketika July dalam keadaan tak stabil apa taknya semua anggota penting dijahit.

 "Kasihan kucing ini. Sangat sukar untuk keluarkan semua jahitan. Dia menjerit kerana ia sangat menyakitkan." apabila Leonora dan keluarga cuba membuka jahitan matanya satu persatu.

"Tapi hanya cara ini yang boleh menyelamatkannya. Siapa yang menganiaya anak kucing ini sangat jahat, mereka perlu di hukum sebelum mengulanginya semula".

Kejam, Anak Kucing Dijahit Telinga,Mata & Hidung

"Apabila makcik saya ternampak July, dia terus mengambil dan menjaganya. Ianya sangat tragik. Kami menemui anak kucin gitu dengan jahitan benang di mata, hidung dan telinganya.

"Kami boleh menganggap orang yang sanggup melakukan perkara ini adalah orang gila. Siapa lagi yang sanggup melakukan kekejaman sedemikian rupa kepada kucing yang langsung tidak boleh mempertahankan diri ini?

Kejam, Anak Kucing Dijahit Telinga,Mata & Hidung

"Kucing itu baru berusia dua minggu. Nasib baik kami terserempak dengannya di waktu yang tepat, atau tidak, ia tentu sudah mati" kata Jonil anak saudara Leonora.

sumber
Siakapkeli

----------------------------
Peminat Ray-Ban dan G-Shock? Dapatkan Kacamata Ray-Ban Original dan Casio G-Shock Original!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan