Hanya Orang Malas Yang Tidak SHARE Info Penting Ini..!!! Kerana Sekali Anda SHARE anda Telah Menolong Jutaan Manusia.. Inilah Cara Ampuh Menyembuhkan Katarak, dan Tum0r Mata..Hanya Dalam 5 Minit..!!!!! Berikut Caranya: - La iye Ker

Hot





April 30, 2017

Hanya Orang Malas Yang Tidak SHARE Info Penting Ini..!!! Kerana Sekali Anda SHARE anda Telah Menolong Jutaan Manusia.. Inilah Cara Ampuh Menyembuhkan Katarak, dan Tum0r Mata..Hanya Dalam 5 Minit..!!!!! Berikut Caranya:






Walau sebagian besar penyakit katarak sehubungaan dengan usia. Aspek-faktor spesial yang tingkatkan kesempatan terkena penyakit katarak. Kesempatan itu mencakup mereka yang mer0k0k, mengomsumsi alk0h0l dalam jumlah yang sangatlah terlalu berlebihan, pernah alami cedera mata atau bedah mata.





Tanaman herbal yang bisa menolong mengobati penyait ini satu diantaranya yakni tumbuhan kitolod. Tanaman Kitolod memiliki k4ndungan bahan lebelin, lobelamin serta isotomin. Daunnya memiliki k4ndungan alkal0id, sap0nin, flav0noid, serta polifen0l. Getahnya bertindak singk! rkan akar bakteri pada mata hingga sekian cocok untuk mengobati serta obati katarak, minus, plus, bahkan tumor
; " mata.


Berikut ini yakni resep racikan alami untuk menolong mengobati penyakit katarak Anda.


Bahan


- Bunga kitolod yg tetap masih fresh seadanya.
- 1 gelas air putih.


Langkah buat Ramuannya sebagai berikut :


Bersihkan bersih semua berbahan.
Berikanlah bunga kitolod fresh ke satu gelas air putih.
Tutup gelas serta diamkan selama 5 menit, lantas gunakan air rendaman bunga itu untuk meramb4ng atau merendam mata.
Kerjakan dengan cara teratur, keseharian hingga kondisi serta keadaan penyakit katarak yang di derita selekasnya lebih baik.


Semoga bermanfaat ya, silakan berbagi


KOMEN PAKLONG


Sebagai seorang doktor, memang tak ada kajian lagi untuk bahan ini. Kalau nak pakai pun , biarlah selepas kita guna ubat hospital dulu, dan maklumkan pada doktor kita. Doktor akan nasihat samada bahan ini kacau buah pinggang kita, atau kacau ubat yang dia bagi atau tidak.

Kepada yang melolong kononnya ganja itu ubat kanser, sudah ada kajian yang menafikan kenyataan itu. Paklong tanya pada pakar kanser, rakan sejawat paklong, dia gelak berdekah dekah !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan