-->

April 11, 2017

Polis Berusaha Kesan Ibubapa Kanak-Kanak Yang Dibesarkan Monyet

Polis Berusaha Kesan Ibubapa Kanak-Kanak Yang Dibesarkan Monyet,ok!: Seorang kanak-kanak perempuan yang ditemui dalam hutan di India Januari lalu, dipercayai telah dibesarkan oleh sekumpulan monyet.

Polis Berusaha Kesan Ibubapa Kanak-Kanak Yang Dibesarkan Monyet

Kanak-kanak yang dianggarkan berusia sekitar 10 hingga 12 tahun itu bagaimanapun tidak boleh bercakap, tidak berpakaian, berjalan dan berlari menggunakan tangan dan kaki, serta mengambil makanan menggunakan mulut.

Dia ditemui Januari lalu di sebuah kawasan hutan di utara India oleh sekumpulan pemotong kayu, sebelum dihantar ke sebuah hospital di bandar Uttar Pradesh.

"Ketika mereka (kumpulan pemotong kayu) mahu menyelamatkan kanak-kanak itu, mereka diganggu dan cuba dihalau sekumpulan monyet.

"Polis yang cuba membawa keluar kanak-kanak itu dari hutan juga diserang monyet," kata D.K. Singh, Ketua Supritenden Perubatan hospital tersebut.

Satu kenyataan tentang penemuan kanak-kanak itu dibuat pada Khamis oleh pihak polis, dan mereka kini sedang berusaha mengesan identiti dan ibu bapa kanak-kanak terbabit.

Setakat ini, kanak-kanak itu dilaporkan sihat dan sudah boleh berjalan dan makan seperti manusia.

Buat masa ini, dia ditempatkan di pusat penjagaan kanak-kanak sehinggalah ada pihak yang menuntutnya.

sumber
http://ift.tt/2oGyEUw

----------------------------
Peminat Ray-Ban dan G-Shock? Dapatkan Kacamata Ray-Ban Original dan Casio G-Shock Original!