-->

Julai 02, 2017

Hanya Di China Kejadian Yang Paling Tidak Patutnya Belaku

Seorang lelaki asing pengsan di dalam kereta api Shanghai di China menyebabkan penumpang melarikan diri dalam kejadian pelik dirakamkan dalam kamera.

Kejadian yang di rakam cctv, menunjukkan seorang lelaki kulit putih jatuh dari tempat duduk dan kemudian bergolek ke lantai dalam kereta api bawah tanah dan penumpang lain mula melarikan diri dari lelaki itu, meninggalkan gerabak yang hampir kosong.

Di perhentian seterusnya, penumpang dilihat bergegas keluar dari kereta api, dengan sekurang-kurangnya seorang lelaki hampir jatuh dalam rempuhan itu. Kekecohan itu mungkin telah sebahagiannya disebabkan oleh sesama penumpang menjerit "Kemalangan!" Selepas lelaki itu jatuh.

Rakaman ini kemudian menunjukkan dua orang, mungkin kakitangan petugas, memeriksa pengangkutan memeriksa keadaa dalam gerabak kemudian meninggalkan dan lelaki itu mengambil tempat duduk. kejadian ini menunjukkan bahawa ramai yang lebih mementingkan diri sendiri dari membantu seseorang dalam kejadian seperti ini, persoalannya sekarang apakah manusia sudah tidak ada nilai kemanusian lagi?
----------------------------
Peminat Ray-Ban dan G-Shock? Dapatkan Kacamata Ray-Ban Original dan Casio G-Shock Original!