-->

Ogos 06, 2017

Kontroversi Tun Mamat - Misi Menyelamatkan VVIP?

Kontroversi Tun Mamat - Misi Menyelamatkan VVIP?,ok!|

Assalamualaikum..
Kontroversi
Assalamualaikum tuan. Ada taklimat yang akan di jalankan jam 10.00. Tuan di kehendaki hadir. Arahan siapa? Tun mamat bertanya. Adoi. Ramai lagi orang.. Kenapa lepas saya dan saya? Kenapa? Tuan takut? Saya takut? Saya takut? Kau dah makan ubat belum. Di satu perbualan pagi.

Bila jam waktu tempatan tetap jam 10.00 , Tun mamat hadirkan diri. Taklimat di sampaikan. Ada pertanyaan? Kolonel berkata. Tun mamat menyampuk. Ada tuan. Perimeter musuh luas. Dari apa yang saya lihat jika berlaku pertembungan. Kita bakal di bedil oleh artileri musuh. Bagaimana dengan Resistance. Saya perlu mereka untuk alihkan tujuan.

Sekurang kurangnya mereka yang tahu kawasan. Kolonel memberi tahu. Sampai di pos z31. Resistance telah menunggu anda. Anda tau apa yang perlu lakukan. Arahan telah di keluarkan. Objektif perlu laksana. Apa pun keadaan. Semoga Allah mempermudahkan urusan kalian.
Tun mamat termenung seketika.

Tun mamat berkumpul bersama 7 pendekar. Mengatur strategi. Kali ini operasi sangat membahayakan. Melangkah masuk ke kawasan musuh kekuatan 1 batalion. Ini misi bunuh diri.

Kontroversi Tun Mamat - Misi Menyelamatkan VVIP?

Pendekar yang lain hanya mengangguk kepala. Siap segala perancangan.
Tun mamat telah arahkan pasukan artileri negeri atas angin. Supaya bom kedudukan yang di tanda. Mula pengeboman berangkai. Tun mamat meminta pasukan nya bersedia. Masa untuk bertindak.. Mengunakan isyarat tangan. Tun mamat bergerak dalam kepekatan malam.

Sampai di pos Resistance. Tun mamat beri salam. Allahu akhbar. Di hidangkan roti dan daging serta sos kacang. Arak plum. Use to drink in cool weather. Jam menunjukkan jam 2 pagi. Tun mamat telah telah arahkan Resistance berada di sayap kiri. Kadang kita terpaksa mengorbankan yang lain untuk kita berjaya. Tanpa memikirkan kesan yang mendalam. Dengan satu tujuan objektif itu terlaksana.
Kami hanya di arah dan buat. Command and Do. Selebihnya adalah cara kami sendiri. Bagaimana untuk terus hidup. Dalam falsafah kami, tidak suruh kita mati. Setakat ini kami ikut.

Tun mamat telah berada dalam perimeter musuh. Sampai di kawasan lapang yang berumput. Tun mamat arahkan berhenti. Tun mamat mencabut rumput dan mulut nya terkumat kamit. وَجَعَلْنَا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لَا يُبْصِرُونَ

Tun mamat beri kepada pendekar lain rumput tadi. Yang lain hanya ambil dan simpan.
Maka mereka bergerak kembali. Melepasi pos kawalan tentera zalim. Dalam masa itu terdengar ketawa dan suara wanita menjerit. Tun mamat sedar.. Apa yang berlaku. Tapi bukan keutamaan Tun mamat ketika itu. Dan terpaksa meninggalkan pergi. Jelas wanita itu diperkosa ramai.

Bersambung ke suatu masa.
#kontroversitunmamat1

----------------------------
Peminat Ray-Ban dan G-Shock? Dapatkan Kacamata Ray-Ban Original dan Casio G-Shock Original!