-->

Ogos 08, 2017

Kontroversi Tun Mamat - Misi Menyelamatkan VVIP Part3?

Kontroversi Tun Mamat - Misi Menyelamatkan VVIP Part3?,ok!|


Assalamualaikum…
Semoga Allah mempermudahkan urusan dan di berikan kesihatan yang baik kepada anda semua. Amin

Kontroversi 3

Cara SOF tidur ni agak unik sikit. Pendekar yang di kehendaki berkawal menutupi badannya dengan daun dan dahan pokok. Badan hanya separuh dalam tanah. Yang lain akan tidur dalam tanah dan di kambus. Teknik ini juga arwah mat komando gunakan. Yang rata rata mengatakan dia punyai ilmu ghaib. Sebenarnya adalah latihan yang di terima.

2 orang akan berkawal bergilir. 20 meter dari kawasan tempat tidur yang lain. Bagi tujuan keselamatan(teknik jangan tanya)(TJT). Sebelum tidur semalam, Tun mamat telah mengarahkan menanam mayat seorang Resistance.

Pendekar yang berkawal akan mengejutkan dengan cara tersendiri. (TJT) Seorang demi seorang telah bangun dan hari telah gelap. Keluar dari tanah dan Kemaskan diri.

Seperti biasalah, tanpa gosok gigi dan solat sebenarnya. Mengunyah roti yang di bekalkan dan air oleh Resistance. Setelah siap semuanya dengan makan cara tergesa. Tun mamat arahkan hilangkan kesan tanah tempat tidur tadi. Mengunakan dahan untuk di sapu.

Tun mamat memandang yang lain. Ok! Sambil tunjuk isyarat tangan. Tun mamat tadi telah mengarahkan kopral supaya tinjau kawasan. Hampir 40 minit pergi dan yang lain telah siap makan. Kopral kembali. Tuan.

Sebuah trak bersama 12 orang tentera telan keluar dari rumah agam. Hanya unit arkan saja berkawal. Hanya 5 orang mengawal sekatan jalan raya.
Tun mamat telah aturkan strategi. Mengarahkan seorang pendekar bersama 3 orang Resistance untuk memasang bahan letupan. Serta mencari tempat sesuai untuk pertahankan kedudukan. Setelah selesai mengatur strategi. Bersama 5 pendekar lain, Tun mamat meneruskan perjalanan bersama Resistance yang lain.

Dalam kepekatan malam mereka melepasi rumah agam. Tun mamat mengarahkan berhenti. Apabila melihat banyak mayat yang merata tempat di sebelah timur. Namun sebelah depan luas lapang. Tun mamat sedar di sebelah depan nya adalah kawasan periuk api. Di sebelah barat nya adalah pos kawalan tentera zalim.

Kontroversi Tun Mamat - Misi Menyelamatkan VVIP Part3?

Teknik tentera zalim akan meletakkan mayat merata seakan menyusun. Sebenarnya ini adalah kaedah mereka. Tujuan mereka meletakkan mayat supaya bila terpijak yang membusuk kebiruan. Akan terbit bau dengan ini amat mudah di kesan. Bau yang berterusan selama 40 hari walau di basuh. Dengan ini mereka amat mudah di kesan melalui bau oleh tentera zalim.

Tun mamat terpaksa buat keputusan. Untuk melalui kawasan periuk api di malam hari atau melalui kawasan yang penuh dengan mayat. Yang risiko nya sama besar melalui kawasan periuk api.

Mereka bakal di kesan kerana bau. Sedangkan belum masa lagi untuk bertempur. Apabila pos kawalan di ganggu, sudah tentu 1 batalion menunggu.

Periuk api, mayat atau pos tentera yang hanya ada 5 orang berkawal. Sedangkan misi belum sempurna dan bekalan Armour tidak mencukupi untuk memerangi semua. Tun mamat mengarahkan seorang pendekar supaya meninjau kawasan setempat..

Insyallah kita bersambung di satu masa.
#kontroversitunmamat3

----------------------------
Peminat Ray-Ban dan G-Shock? Dapatkan Kacamata Ray-Ban Original dan Casio G-Shock Original!