-->

Oktober 31, 2017

Pengambaran Running Man Terpaksa Dihentikan, Kim Joo Hyuk Maut Kemalangan

Pengambaran Running Man Terpaksa Dihentikan, Kim Joo Hyuk Maut Kemalangan,ok!: Kim Joo Hyuk, pelakon dan anggota rancangan Korea popular 2 Days 1 Night dilaporkan maut dalam satu kemalangan jalan raya menurut agensi berita Korea Yonhap.

Pengambaran Running Man Terpaksa Dihentikan, Kim Joo Hyuk Maut Kemalangan

Menurut laporan media Korea, kejadian itu berlaku di Samseong-dong, Seoul kira-kira jam 4.30 petang tadi apabila kereta Mercedes-Benz jenis SUV yang dipandu oleh Kim Joo Hyuk terbalik dan berpusing sebelum melanggar dinding sebuah apartmen di kawasan kejiranan tersebut.

Pada hari yang sama, kekasihnya iaitu Lee Yoo Young yang kini sedang berada di Busan untuk pengambaran Running Man episod seterusnya terkejut apabila mendapat khabar sedih berkenaan. Menurut wakil Young, Lee Yoo Young berkali-kali bertanya soalan yang sama untuk kepastian ketika dimaklumkan mengenai perkara tersebut.

Susulan itu, pengambaran Running Man terpaksa dihentikan atas permintaan Lee Yoo Young untuk pulang ke Seoul serta-merta.

Pengambaran Running Man Terpaksa Dihentikan, Kim Joo Hyuk Maut Kemalangan

Sekitar jam 4 petang waktu Korea pada hari Isnin (30 Oktober), kereta Mercedes yang dinaiki oleh Kim dilaporkan terbalik dan terbakar . Menurut polis, Kim terlanggar kereta lain yang berdekatan dan terbabas ke laluan pejalan kaki sebelum keretanya terbalik. Hanya Kim sahaja yang berada di dalam kereta sewaktu kemalangan. Dia diselamatkan dan dibawa ke hospital berhampiran tetapi telah disahkan meninggal dunia.

Lee Yoo Young dan Kim Joo Hyuk mendedahkan bahawa mereka mula bercinta pada Disember 2016. Bulan lalu, Kim pernah menyuarakan hasratnya untuk mengahwini Lee Yoo Young dan memiliki cahaya mata perempuan.

Untuk rekod, Kim Joo Hyuk juga pernah menjadi tetamu jemputan Running Man.

----------------------------
Peminat Ray-Ban dan G-Shock? Dapatkan Kacamata Ray-Ban Original dan Casio G-Shock Original!