-->

Oktober 03, 2014

Shila Amzah Nafi Pernah Minta Makan Rumah Orang

"Kami pernah susah, bisnes jatuh tetapi tidaklah sampai meminta untuk makan di rumah orang, kami enam orang boleh kongsi sebungkus nasi tanpa berhutang dengan awak," tulisnya.

Shila Amzah Nafi Pernah Minta Makan Rumah Orang

Shila Amzah mungkin merujuk tulisan sebuah portal baru-baru ini yang mendakwa Shila Amzah kerap bertandang di rumah Den Wahab sewaktu kecil dahulu dan sering juga diberi makan oleh keluarga Den Wahab.

Shila Amzah Biadap, Nafi Minta Makan Rumah Orang

Selain itu, Shila Amzah turut menjawab dakwaan yang beliau bersikap biadap apabila mencampuri urusan orang tua dalam hal ini dan berkata ada pihak lebih biadap yang menimbulkan perkara ini kononnya ada hutang sejak tahun 2000.

Komen Den Wahab

"Biarlah dia nak komen apapun. Dia bukan tahu pun hutang bapa dia. Yang penting Allah Maha Mengetahui," kata Den Wahab tentang status Twitter itu kepada Harian Metro.

Den Wahab turut menambah yang beliau sebenarnya tidak hairan dengan hutang RM15,000 itu & akan mendermakan semuanya jika ianya dijelaskan oleh ND Lala selepas ini.


"Dia masih kecil lagi masa itu, manalah dia tahu hutang bapa dia. Biarlah dia nak kata apa, kalau dia (ND Lala) tak berhutang takkan saya gila pula nak kata dia berhutang secara tiba-tiba. Kalau dia bayar pun saya akan sedekahkan pada anak yatim dan rumah tahfiz saja. Satu sen pun saya takkan ambil," katanya lagi.

Ramai peminat melahirkan rasa terkilan dengan cara Shila Amzah ini, bahkan ada dikalangan peminat menganggap Shila dah terlebih serta semakin memperlihatkan sikap dan belang dirinya yang sebenar...


sumber
http://www.rotikaya.com/shila-amzah-bidas-di-twitter-den-wahab-malas-layan/