-->

September 30, 2014

Adi Putra Mohon Maaf Sebelum Tunai Haji

"Salam, di sini saya ingin mengambil kesempatan utk memohon maaf, sekiranya saya ada melukakan, mengguriskan, mengecilkan dan menyakitkan hati, mohon juga makanan , minuman dan hutang minta dihalalkan, agar pemergian saya utk mengerjakan ibadah HAJI tahun ini dapat diredhai dan diterima Allah SWT dalam keadaan tenang sebagai tetamu istimewanya. Tulus ikhlas dan benar dari saya, Mohamed Hadi Putera (ADP)."

Adi Putra Mohon Maaf Sebelum Tunai Haji

Begitulah satu caption Adi Putra di laman Instagram sebelum beliau berangkat ke tanah suci Mekah bagi menunaikan haji.

Adi Putra memohon maaf kepada semua individu agar mengampunkan semua kesilapan yang pernah dilakukannya.

Adi Putra Mohon Maaf Sebelum Tunai Haji

Ya Allah, aku insan yg kerdil ini dan kurang kesempurnaan, sentiasa memanjat doa dari mu Ya Allah, setiap dosa besar dan kecil, memohon keampunan dari mu, terimalah taubat ku. Tiada yg lain kecuali dari mu. jemputlah lah diriku kerap ke tanah suci mu dan keluarga ku dan muslimin dan muslimat. capaikan hajat keinginan mereka ke tanah suci mu. izinkanlah aku menjadi perantaraan buat mereka. kalau rezki yg kecil dan yg besar buat ku, aku bersyukur dibawah lindungan rahmat mu. setiap ujian agar dapat ku melalui dgn tabah dan tenang. aku yg kerdil ini memohon doa dari semua muslimim dan muslimat, baik keluarga ku, saudaramara ku, #1hotlovers ku, peminatku, tidak segan meminta doa dari kalian dan doaku buat kalian. memohon juga berkatnya Ya Rasullah. memohon juga kemaafan dari kalian. akhiri dari saya, Ya Fatahuu Ya Razakku Ya Rahman Ya Rahim. tawakaltul Allallah. Amin ya rabbal Qabul ameen. seikhlas dari saya Mohamed hadi putera. Wassalam

Selain Adi, beberapa lagi selebriti turut menunaikan haji kali ini. Antaranya ialah Jamal Abdillah dan juga Afdlin Shauki yang turut mengerjakan haji bersama ibunya, Fazilah Jailani, 67.

Semoga mereka semua mendapat haji yang mabrur serta kembali dengan selamat ke pangkuan keluarga tercinta.


sumber
http://www.astrogempak.com.my/ArticleDetails/tabid/597/ArticleID/134297/Adi-Putra-Mohon-Kesalahan-Diampunkan-Sebelum-Tunai-Haji.aspx
http://instagram.com/adp_adiputra