-->

April 09, 2019

Penginapan Di Hotel Dalam Batu Di Africa


Kagga Kamma adalah sebuah resort yang unik terletak di tengah-tengah kawasan padang gurun berhampiran dengan Cederberg Mountains.Tiga jam memandu dari Cape Town di Afrika Selatan. ENS-uite swasta bathroomed adalah di bina seperti bebatuan asal yang dapat dilihat dengan pembentukan batu disekitar kawasan, menjadikannya salah satu yang paling luar biasa untuk lokasi percutian romantis di Cape Barat.

Kagga Kamma Private Game Reserve di Afrika Selatan adalah tempat  rohani penuh dengan ketenangan, pembentukan batu yang menarik, lukisan Bushman, kawasan pergunungan yang agung dan pemandangan yang menakjubkan. Western Cape rizab unik ini juga di lengkapi dengan hawa dingin dan kemudahan lain mampu menampung sehingga 80 tetamu.

Kagga Kamma adalah rumah kepada pelbagai jenis haiwan liar dan rizab alam semula jadi yang terkenal dengan pemandangan indah, bunga bungaan dan warisan budaya yang kaya. Kagga Kamma Nature Reserve terletak di sebuah padang gurun , rizab yang terkenal dengan pemandangan indah dan pembentukan batu yang dramatik tipikal Cederberg; mempunyai warisan kebudayaan yang kaya dan merupakan safari unik di Afrika Selatan.






----------------------------
Peminat Ray-Ban dan G-Shock? Dapatkan Kacamata Ray-Ban Original dan Casio G-Shock Original!